عمومی عمومی .

عمومی

نکات خرید گوشی

عملکرد گوشی هوشمند در مقابل بودجه

به طور کلی، عملکرد با هزینه مطابقت دارد. جدیدترین و بهترین فناوری معمولاً قیمت بالایی دارد. گوشی‌های پرچم‌دار بهترین دوربین‌ها، قدرتمندترین پردازنده‌ها و حتی ممکن است از فناوری‌های پیشرفته مانند نمایشگرهای انعطاف‌پذیر بهره ببرند. قیمت‌های بالا به این معنی است که این تلفن‌ها فقط برای کسانی ارزش دارد که می‌خواهند جدیدترین فناوری را در جیب خود داشته باشند.

با این حال همه به چنین فن آوری پیشرفته ای نیاز ندارند یا ممکن است به سادگی تمایلی به صرف هزینه ۱۰۰۰ دلاری یا بیشتر برای به دست آوردن آن نداشته باشند.

خوشبختانه بخش میان رده دنیای گوشی ها یکی از سخت ترین میدان های نبرد شرکت ها برای رقابت بوده است که نتیجه آن گوشی های فوق العاده ای است که گوی سبقت را نخواهند ربود.

ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم و دوربین هایی با لنزهای چندگانه که زمانی حوزه پرچمداران بودند، اکنون در گوشی های میان رده رایج هستند.

حتی گوشی های اقتصادی نیز همچنان کیفیت دوربین مناسب و قدرت کافی را برای شما فراهم می کنند تا از تمام وب گردی های روزمره، وبگردی و وبگردی خود لذت ببرید.

مطالعه بییشتر

4G یا 5G؟

5G جدیدترین استانداردی است که سرعت داده تلفن همراه را در زمانی که خارج از منزل هستید، نوید می دهد. مانند هر فناوری جدید، دیدن آن در دستگاه‌های رده بالا امری عادی است، اما یافتن آن در تلفن‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز به طور فزاینده‌ای رایج است.

پوشش برای ۵G هنوز همه جا نیست، بنابراین مهم است که از خود بپرسید که آیا اصلا به سرعت ۵ G نیاز دارید و مهم تر از همه اینکه آیا آن ها در جایی که زندگی می کنید در دسترس هستند یا خیر.

اگر قصد دارید گوشی خود را حداقل برای دو سال نگه دارید، می توانید با خیال راحت انتظار داشته باشید که ۵ G در آن زمان بیشتر به یک هنجار تبدیل شود.

اگر در حال حاضر در مورد آن نگران هستید، ممکن است در عرض ۹ ماه احساس متفاوتی داشته باشید و ممکن است پشیمان شوید که زودتر دست به کار نشده اید.

مطالب مرتبط

اندازه صفحه نمایش

همه گوشی‌ها در چند سال گذشته به‌طور پیوسته بزرگ‌تر شده‌اند، به‌طوری‌که آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۶۸ اینچ و گلکسی اس ۲۲ اولترا ۶.۸ اینچ عرضه می‌شوند. گوشی‌های کوچک دیگر چندان رایج نیستند، اما اگر نمی‌خواهید یک صفحه نمایش بزرگ جیب‌هایتان را باز کند، چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اپل امسال تصمیم گرفت آیفون ۱۳ مینی را به روزرسانی نکند؛ اما همچنان به صورت رسمی ازطریق فروشگاه اپل به فروش می رسد و در ابعاد ۵.۴ اینچ، بسیار کوچک تر از آیفون ۶.۱ اینچ است.

در بخش اندروید، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی گوگل پیکسل ۶ آن را به یکی از گوشی های کوچک تر تبدیل می کند، اما حتی در این صورت هم چیزی نیست که شما آن را کوچک بنامید.

https://www.digikala.com/search/category-mobile-phone/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۵۸ توسط:شکیبا موضوع: نظرات (0)