عمومی عمومی .

عمومی

معرفی کتاب از هری لورن

چگونه یک حافظه فوق العاده قدرتمند ایجاد کنیم - هری لورین

 وقتی در دانشگاه بودم علاقه زیادی به بهبود حافظه ام پیدا کرده بودم. به دنبال توصیه هری لورین در نحوه ایجاد یک حافظه فوق‌العاده قدرتمند، من سیستم اعداد یادگاری خود را با استفاده از شخصیت‌های معروف فیلم ایجاد کردم و تمام شماره تلفن‌های دفترچه تلفنم و اکثر بارکدهای محصولات را در سینما حفظ کردم. کار کرد (کار خسته کننده ای بود).تکامل شهری برلین

امروزه حافظه یک مهارت نادیده گرفته شده است. مردم عادت کرده اند از برنامه های گوشی هوشمند خود برای ضبط اطلاعات مهم استفاده کنند. این ذاتاً چیز بدی نیست، اما خاطرات ما را بدتر می‌کند. مدت‌هاست که می‌دانستیم مهارت‌های ذهنی مانند ماهیچه‌ها کار می‌کنند، به این معنا که اگر از آنها استفاده نکنید، به مرور زمان ضعیف می‌شوند. اگر می‌خواهید ماهیچه‌های حافظه خود را تا حدی تقویت کنید که لیست‌های خرید، اعداد طولانی، نام‌ها، مسیرها و حقایق مهم به طور دائم در ذهن شما ذخیره می‌شوند، فراموش نکنید که چگونه یک حافظه فوق‌العاده قدرتمند را بسازید.

درن براون در مورد چگونگی ایجاد یک حافظه فوق العاده قدرتمند 

این یک اثر کلاسیک است که از نسخه بسیار جالب دهه 1940 که من در خانه دارم، بارها تجدید چاپ شده است. لورین یک شعبده باز و متخصص حافظه بسیار موفق است. این کتاب اصولی را که [در ترفندهای ذهن] بیان کرده‌ام، با جزئیات بیشتری پوشش می‌دهد.

در مورد تسلط بر طبیعت انسان

کتاب‌هایی که به شما نشان می‌دهند چگونه در منظر اجتماعی حرکت کنید.

 باز کردن جعبه اسکینر: آزمایش‌های بزرگ روان‌شناختی قرن بیستم - لورن اسلیتر

در این کتاب، لورن اسلیتر، روان‌شناس آمریکایی، برخی از مهم‌ترین (و آزاردهنده‌ترین آزمایش‌های روان‌شناختی) قرن بیستم، از جمله کار شرطی‌سازی B. F. Skinner، آزمایش‌های اطاعت توسط استنلی میلگرام، مطالعات میمون رزوس هری هارلو، و مجموعه ای از موضوعات دیگر مانند اعتیاد، لوبوتومی، فرقه ها و حافظه.

اگر دوست دارید کتاب‌های روان‌شناسی بیشتری بخوانید اما نمی‌خواهید در یک کتاب درسی 1000 صفحه‌ای قدم بزنید، Opening Skinner's Box را باز کنید.

درن براون در مورد باز کردن جعبه اسکینر:

مدتی طول کشید تا این کتاب را دوست داشته باشم: سبک شکوفه اسلیتر به راحتی با ماهیت آکادمیک موضوع او سازگار نیست. برای شروع، آن را خودپسندانه، حدس و گمان و احمقانه دیدم، اما بعد از مدتی واقعاً من را جذب کرد. فصل او در مورد اعتیاد به طور خاص به طرز شگفت آوری تکان دهنده است. این کتاب مانند برداشت یک نویسنده داستان از آزمایش‌های بدنام‌تر صد سال اخیر است و از این نظر همه آنها را «جان می‌بخشد». وقتی از خواندن کتاب به عنوان یک برداشت شخصی و شاعرانه خوشحال شدید، خواندن آن کاملاً اجباری و دوست داشتنی است.احساس خوشبختی

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۰:۵۴ توسط:شکیبا موضوع: نظرات (0)