عمومی عمومی .

عمومی

نکات تغذیه ای سالم برای دانشجویان

برای وعده های غذایی برنامه ریزی کنید

حفظ یک برنامه روتین از خوردن سه وعده غذایی در روز، با چند میان وعده سالم در میان، راهی عالی برای کمک به شما برای کنترل رژیم غذایی است. داشتن یک برنامه غذایی سالم در هفته به شما کمک می کند تا تصویر بهتری از مواد مغذی دریافتی و همچنین مواد مغذی که ممکن است کمبود آنها را دارید به دست آورید.روش شروع تغذیه سالم

انجام این کار همچنین شما را از چیدن هر گونه تنقلات ناسالم در حین خرید باز می دارد و همچنین به شما در کاهش ضایعات تا حد امکان کمک می کند.

اگر در حال حاضر در خارج از کشور تحصیل می کنید، تلاش برای ایجاد یک روال جدید می تواند چالش برانگیز باشد و نباید در این مدت در مورد اتخاذ الگوهای غذایی متفاوت احساس گناه کنید. با این حال، حفظ یک رژیم غذایی سالم یکی از بهترین راه‌ها برای کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن، همراه با ورزش منظم و به حداقل رساندن سیگار و نوشیدنی است.

هرگز صبحانه را حذف نکنید

کلاس‌های لغو شده یا آنلاین ممکن است به این معنی باشد که شما بیشتر از همیشه زمان خود را در خانه سپری می‌کنید و می‌تواند وسوسه انگیز باشد که در رختخواب بمانید و اولین وعده غذایی خود را حذف کنید. با این حال، صبحانه واقعا مهم ترین وعده غذایی در روز است که بدون آن با گذشت روز احساس خستگی و خستگی خواهید کرد.

چه چند تکه میوه باشد یا یک کاسه غلات، اطمینان از خوردن یک صبحانه مغذی یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سلامتی در طول قرنطینه است. نه تنها بدن را با مواد مغذی و انرژی پر می کند تا برای روز آماده باشید، بلکه به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که به نیازهای غذایی روزانه بدن خود می رسید.نکات رژیم سالم

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۰۲ توسط:شکیبا موضوع: نظرات (0)