عمومي عمومي .

عمومي

نكات خريد گوشي

عملكرد گوشي هوشمند در مقابل بودجه

به طور كلي، عملكرد با هزينه مطابقت دارد. جديدترين و بهترين فناوري معمولاً قيمت بالايي دارد. گوشي‌هاي پرچم‌دار بهترين دوربين‌ها، قدرتمندترين پردازنده‌ها و حتي ممكن است از فناوري‌هاي پيشرفته مانند نمايشگرهاي انعطاف‌پذير بهره ببرند. قيمت‌هاي بالا به اين معني است كه اين تلفن‌ها فقط براي كساني ارزش دارد كه مي‌خواهند جديدترين فناوري را در جيب خود داشته باشند.

با اين حال همه به چنين فن آوري پيشرفته اي نياز ندارند يا ممكن است به سادگي تمايلي به صرف هزينه ۱۰۰۰ دلاري يا بيشتر براي به دست آوردن آن نداشته باشند.

خوشبختانه بخش ميان رده دنياي گوشي ها يكي از سخت ترين ميدان هاي نبرد شركت ها براي رقابت بوده است كه نتيجه آن گوشي هاي فوق العاده اي است كه گوي سبقت را نخواهند ربود.

ويژگي هايي مانند شارژ بي سيم و دوربين هايي با لنزهاي چندگانه كه زماني حوزه پرچمداران بودند، اكنون در گوشي هاي ميان رده رايج هستند.

حتي گوشي هاي اقتصادي نيز همچنان كيفيت دوربين مناسب و قدرت كافي را براي شما فراهم مي كنند تا از تمام وب گردي هاي روزمره، وبگردي و وبگردي خود لذت ببريد.

مطالعه بييشتر

4G يا 5G؟

5G جديدترين استانداردي است كه سرعت داده تلفن همراه را در زماني كه خارج از منزل هستيد، نويد مي دهد. مانند هر فناوري جديد، ديدن آن در دستگاه‌هاي رده بالا امري عادي است، اما يافتن آن در تلفن‌هاي مقرون‌به‌صرفه‌تر نيز به طور فزاينده‌اي رايج است.

پوشش براي ۵G هنوز همه جا نيست، بنابراين مهم است كه از خود بپرسيد كه آيا اصلا به سرعت ۵ G نياز داريد و مهم تر از همه اينكه آيا آن ها در جايي كه زندگي مي كنيد در دسترس هستند يا خير.

اگر قصد داريد گوشي خود را حداقل براي دو سال نگه داريد، مي توانيد با خيال راحت انتظار داشته باشيد كه ۵ G در آن زمان بيشتر به يك هنجار تبديل شود.

اگر در حال حاضر در مورد آن نگران هستيد، ممكن است در عرض ۹ ماه احساس متفاوتي داشته باشيد و ممكن است پشيمان شويد كه زودتر دست به كار نشده ايد.

مطالب مرتبط

اندازه صفحه نمايش

همه گوشي‌ها در چند سال گذشته به‌طور پيوسته بزرگ‌تر شده‌اند، به‌طوري‌كه آيفون ۱۴ پرو مكس ۶.۶۸ اينچ و گلكسي اس ۲۲ اولترا ۶.۸ اينچ عرضه مي‌شوند. گوشي‌هاي كوچك ديگر چندان رايج نيستند، اما اگر نمي‌خواهيد يك صفحه نمايش بزرگ جيب‌هايتان را باز كند، چند گزينه وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد.

اپل امسال تصميم گرفت آيفون ۱۳ ميني را به روزرساني نكند؛ اما همچنان به صورت رسمي ازطريق فروشگاه اپل به فروش مي رسد و در ابعاد ۵.۴ اينچ، بسيار كوچك تر از آيفون ۶.۱ اينچ است.

در بخش اندرويد، صفحه نمايش ۶.۱ اينچي گوگل پيكسل ۶ آن را به يكي از گوشي هاي كوچك تر تبديل مي كند، اما حتي در اين صورت هم چيزي نيست كه شما آن را كوچك بناميد.

https://www.digikala.com/search/category-mobile-phone/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۵۸ توسط:شكيبا موضوع: نظرات (0)