عمومی عمومی .

عمومی

تمرین برای قوی تر کردن ذهنی

اگر می خواهید اجسام سنگین تر را بلند کنید، به قدرت فیزیکی بیشتری نیاز دارید.

دو سر بزرگ و یک پشت قوی راه درازی را برای کمک به شما در انجام بلند کردن اجسام سنگین طی خواهند کرد.

خب، همین را می توان برای ماهیچه های ذهنی تان هم گفت.

اگر می خواهید بتوانید با چالش های بزرگ تر مقابله کنید و بر موانع بیشتری غلبه کنید، به قدرت ذهنی بیشتری نیاز دارید.

همانند ماهیچه های فیزیکی، ماهیچه های ذهنی شما نیاز به یک تمرین خوب دارند و این ۱۰ تمرین همان چیزهایی هستند که به افراد قوی ذهنی کمک می کنند تا اهداف خود را از بین ببرند.

http://airwaveseducational.viablog.ir/

افکار منفی را اصلاح کنید

اگر افکار فاجعه باری مانند "این هرگز جواب نمی دهد" دارید، سعی کنید آن ها را با چیزهای واقع گرایانه تری جایگزین کنید، مانند " اگر سخت کار کنم، شانس موفقیتم را افزایش خواهم داد."

درست است که همه روزه ای بدی دارند که منجر به افکار منفی می شود، اما با جستجوی انتظارات مثبت و واقع بینانه می توانید این افکار بدبینانه مخرب را از بین ببرید و خود را برای مدیریت روزه ای بد مجهز کنید.

 ایجاد اهداف.

هدف گرفتن بالا و رویاهای بزرگ سرگرم کننده است، اما بالا بردن چشم اندازهای شما احتمالاً منجر به ناامیدی خواهد شد.

به جای کاهش وزن 100 پوندی، ابتدا روی کاهش 5 کیلوگرم تمرکز کنید. وقتی به آن هدف برسید، انگیزه بیشتری خواهید داشت تا پنج پوند بعدی را کم کنید.

هر هدفی که به آن دست می‌یابید به شما اعتماد به توانایی‌های خود برای موفقیت می‌دهد. این همچنین به شما کمک می کند تا تشخیص دهید کدام اهداف به اندازه کافی چالش برانگیز نیستند و کدام یک به طور غیرواقعی جاه طلبانه هستند.

خودتان را برای موفقیت آماده کنید

لازم نیست هر روز خود را در معرض وسوسه ها قرار دهید تا از نظر ذهنی قوی بمانید. هر چند وقت یک بار محیط زندگی خود را اصلاح کنید. زندگی را کمی آسان تر کنید.

اگر می خواهید صبح ها ورزش کنید، کفش های ورزشی تان را کنار تخت بگذارید. اگر هدف تان خوردن سالم تر است، غذاهای ناسالم را از تنقلات تان حذف کنید. چیزهای کوچکی از این دست می توانند راه درازی را برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی ذهنی شما و آماده کردن خود برای موفقیت طی کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۵۳ توسط:شکیبا موضوع: نظرات (0)