عمومی عمومی .

عمومی

چگونه فذد بهتری باشیم

به  نقل از Max Depree ما نمی توانیم تبدیل به چیزی شویم که باید باشیم و همان چیزی بمانیم که هستیم.

چگونه می توان فرد بهتری شد؟

وقتی در دانشگاه درس می خواندم، خیلی خودم را دوست نداشتم. بی ادب، خودخواه، از نظر عاطفی، خودمحور، قضاوت گر، بسیار انتقادی، بسیار نفرت انگیز و متکبر بودم.

وقتی به گذشته فکر می کنم، بسیاری از آن ها ناشی از ناامنی است. من خودم را دوست نداشتم و این موضوع در رفتارم نسبت به دیگران نمود پیدا می کرد. من از خودم ناراضی بودم و در نتیجه از چیزهایی که در مورد دیگران وجود داشت، ناراضی بودم.

پس از آن، تصمیم گرفتم روی بهتر شدن کار کنم.رشد فردی و توسعه درونی

شروع کردم به فهرست کردن ویژگی هایی که در مورد خودم دوست نداشتم، و سپس یک بار با آن ها مقابله کردم.

کار درونی زیادی طول کشید، اما امروز، من با کسی که هستم خیلی خوشحال تر هستم. نمی توانم بگویم که کامل هستم یا اینکه به خود ایده آلم رسیده ام، چون هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که باید روی آن ها کار کنم. همچنین فکر می کنم که بهتر شدن یک هدف مداوم است، و هرگز نقطه پایان واقعی برای رسیدن به آن وجود ندارد.

در این پست بزرگ، ۱۰۱ راه برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر را با شما به اشتراک می گذارم. اگر فقط یک نکته را در روز دنبال کنید، تا تبدیل شدن به یک فرد بهتر و دوست داشتنی تر، راه درازی در پیش خواهید داشت. به یاد داشته باشید که این به معنای این نیست که خودتان را توسط دیگران دوست داشته باشید بلکه به معنای تبدیل شدن به کسی است که واقعا دوستش دارید و دوست دارید، که به نوبه خود افراد و فرصت های مناسب را به زندگی شما جذب خواهد کرد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۲۸ توسط:شکیبا موضوع: نظرات (0)