عمومی عمومی .

عمومی

غذایی که باید برای زندگی سالم بخورید

رژیم غذایی ما شامل مواد مغذی ریز و درشت است که شامل ویتامین ها، مواد معدنی، چربی ها، پروتئین ها، کربوهیدرات ها و فیبر است. از دیدگاه تغذیه ای، کلید زندگی سالم تنوع و تعادل است. با در نظر گرفتن این نکته، ما ۱۰ ماده غذایی برتر خود را برای زندگی سالم به اشتراک می گذاریم که مزه منحصر به فردی دارند و انواع مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها به شما کمک می کنند از درون و بیرون سالم بمانید.

از میوه هایی مانند زغال اخته، یک غذای غنی از فیبر که از سلامت قلب و گوارش  را تأمین می کند و در عین حال شما را سیر نگه می دارد تا انواع آجیل ها از جمله پسته که یکی از پر پروتئین ترین آجیل های میان وعده است و یک پروتئین کامل است، گزینه های متنوعی برای میان وعده های مناسب پیدا خواهید کرد.

آپلود عکس

 نکات شروع تغذیه سالم

حتی نخود، آن حبوبات متنوعی که همه ما در سوپ ها، سالادها، خورش ها و پاستاها از آن ها لذت می بریم، می توانند به عنوان یک میان وعده سالم مورد استفاده قرار گیرند.

اگر به دنبال تقویت سلامت خود در وعده های غذایی هستید، با کربوهیدرات ها، یکی از سه درشت مغذی در رژیم غذایی ما، شروع کنید. سیب زمینی ممکن است به عنوان یک غذای سالم انتخاب بعید به نظر برسد، اما این سبزیجات غنی از مواد مغذی حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری و کربوهیدرات های با کیفیت بالا هستند که با هم برای سوخت بدن و مغز کار می کنند. کینوا یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای کار در وعده‌های ناهار و شام است، زیرا این ابر غذای گیاهخواران و وگان‌ها را آسان می‌کند تا نیازهای پروتئین بدن خود را برآورده کنند. امگا های سالم موجود در ماهی از سلامت مغز، چشم، پوست، قلب، مفاصل و سیستم ایمنی بدن ما حمایت می کنند. و زمانی که به دنبال طعم دادن به غذاهای خود هستید، پیاز را فراموش نکنید! آنها همچنین تقویت کننده ضد التهابی هستند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۴۴ توسط:شکیبا موضوع: نظرات (0)