عمومی عمومی .

عمومی

اخبار مربوط به نخست وزیر هند

الهام بخش سابکا ساث، سبکا ویکاس…

نخست وزیر نارندرا مودی روز یکشنبه گفت که شعار دولتش "سبکا ساعت، سابکا ویکاس" از "کلمات و افکار" لرد رام الهام گرفته شده است. "من خوشحالم که مردم آیودیا، (کل) بالا و جهان شاهد این رویداد هستند. همانطور که ما "آزادی کا امریت ماهوتساوا" را جشن می گیریم، عزمی مانند (میل) لرد رام کشور را به ارتفاعات جدیدی خواهد برد." مودی در یک گردهمایی در ایودیا ایالت اوتار پرادش که در آن مراسم تاج گذاری نمادین رام و سیتا انجام شد، گفت.

یک رکورد جهانی: آیودیا در روز یکشنبه رکورد جدیدی در گینس برای روشن کردن حداکثر تعداد لامپ های خاکی ثبت کرد. بیش از 15 میلیون لامپ در سواحل ساریو روشن شد، زیرا مودی جشن دیپوتساو را در آستانه دیوالی راه اندازی کرد.

مودی همچنین گفت که هویت آیودیا «باید به عنوان کارتاویا ناگاری توسعه یابد» که به «شهر وظیفه» ترجمه شده است. او همچنین گفت: "آیودیا بازتابی از میراث فرهنگی بزرگ هند است."

او گفت: "رام هرگز کسی را پشت سر نمی گذارد، رام هرگز از وظایف خود روی گردان نمی شود." "تصویر شری رام در صفحه حقوق اساسی قانون اساسی اصلی نشان دهنده درک فرهنگی ابدی از وظایف است."

مودی گفت: «در هشت سال گذشته، این کشور قید و بندهای عقده حقارت را شکسته و از دیدگاهی جامع از توسعه مراکز اعتقادی هند پیروی کرده است.

اوایل روز، مودی به معبد موقت رام رفت و برای رام لالا دعا کرد. آنجا چراغی خاکی روشن کرد و «آرتی» کرد.

این اولین بازدید او از Ayodhya پس از "bhoomi pujan" برای ساخت معبد رام در 5 اوت 2020 است.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۵:۱۴ توسط:شکیبا موضوع: نظرات (0)